skyjade
  • Kezdőlap
  • Játékok
  • Programok
  • Rólunk
Image 1
Image 2
Image 3
Previous Next

DVD Simulator

A DVD Simulator egy egyszerű, de szórakoztató ügyességi játék, amelyben egy pattogó DVD Logót irányíthat a játékos. A Játék célja, hogy a lehető legtöbb pontot szerezze, miközben kikerüli az ellenséges lemezmárkákat. A játék a pontszám függvényében egyre nehezebbé válik, így a játékosnak folyamatosan figyelnie kell a játékmenetet.

A játékot Pythonban írtuk, a Pygame modul segítségével, amit a felhasználó EXE formátumban windowson futtathat külső telepítés nélkül. A játék ingyenesen letölthető erre a letöltés gombra kattintva. A forráskód hamarosan megtekinthető lesz a GitHub oldalunkon.

A játékról bővebben...

E játék csapatunk legelső, legamatőrebb megoldásokat alkalmazó, ugyanakkor rendkívül fontos mérföldköve karrierünknek. A programot Vajk Ádám kódolta, csupán pár napnyi Pygame tapasztalattal. Ez a projekt segítette csapatunkat abban, hogy játszhatóbb, és játékosainknak sokkal élvezhetőbb játékokat készítsünk. A jelenleg letöltésre elérhető verzió az 1.0, hamarosan a hibák és egyéb bugok, glitchek, és pontatlanságok ki lesznek javítva, és kicsit felhasználóbarátabbá tesszük az 1.1-es verzióban. E verzió megjelenésének várható időpontja 2024 nyár eleje.

Mit és hogyan?

Miután letöltöttük a játékot, csomagoljuk ki a .zip archívumot, majd futtassuk a mappában található "dvdsim.exe" fájlt. A program egy rövid betöltési idő után feldobja nekünk a főmenüt, amelyben - akár egy igazi DVD lejátszónál - a nyilakkal tudjuk mozgatni a kiválasztott opciót, és az ENTER billentyűvel meg is tudjuk azt nyitni. A Play lehetőséget kiválasztva lehetővé válik a főmenüben is pattogó DVD logó irányítása, ezt vagy a kurzormozgató nyilakkal, vagy a WASD billentyűkkel tehetjük meg. A pályán mindig meg fog jelenni egy DVD lejátszó, a játékosnak ezeket kell gyűjtenie a pontszerzés érdekében.

A játék működése

Minden esetben a pályán található egy DVD lejátszó, amelyet úgy tudunk összeszedni, hogy a játékos nekimegy. Ettől folyamatosan gyűlik a pontszámunk amelyet a képernyő tetején látunk. 10 pont összegyűjtése után a játék szembeküld velünk egy ellenséget, amellyel ha a játékos összeütközik, a játéknak vége. Az ellenség nem tudja összeszedni a pályán véletlenszerűen lévő pontokat, a program arrébbhelyezi ilyenkor azt.

  • 30 ponttól a játékmenet begyorsul.
  • 60 pontnál ismét begyorsul.
  • 120 pontnál még egyszer begyorsul.
  • 200 pontnál egy másik ellenséget is lehelyez a játék.
Innentől a játékmenet végtelen, nincs benne több nehezítés

Kódrészlet - mozgásirány
Mozgásirány kódrészlete
Sebesség kódrészlete
Kódrészlet - sebesség

Fejlesztési napló

Verzió Dátum Funkció
1.0 2024.01.18 A játék fő funkcióinak elkészítése

Beütemezett, és fejlesztés alatt álló verziók

1.01 2024.06 Hibák javítása, játékmenet optimalizálása
1.02 2024.07 Menürendszer újraalkotása, új funkciók hozzáadása
1.1 2024 második fele Játékélmény fejlesztése, nyelvválasztási lehetőség

Nos? Egy letöltés esetleg?

Nagyon örülünk ha kipróbálod játékunkat, főleg ha még visszajelzést is írsz nekünk!


skyjade

© 2024 Skyjade