Kik vagyunk?
3 tanuló a Pogány Frigyes Technikumból összeült alkalmazni eddig tanult programozás tudásukat. Jelenleg Python projektjeink vannak, de gőzerővel dolgozunk Java-ban is fejleszteni. Csapatunk tagjai különféle feladatokat látnak el, mint például Designer, Fő fejlesztő, Marketing manager, stb...
Történetünk azzal kezdődik, hogy felismerte az osztályfőnökünk a bennünk lévő potenciált, és beneveztünk egy országos bajnokságra, és egy cégalapító veresenyre, mely közben született kis csapatunk: Skyjade
Mit csinálunk?
Projektjeink között megtalálhatóak a játékok, weboldalak, alkalmazások, és egyéb programok. Jelenleg a játékokra koncentrálunk, de a jövőben terveink között szerepel egy weboldal és webshop elkészítése, ahol a felhasználók számára elérhetővé tesszük a játékainkat, illetve számítógépes programok fejlesztése.
Spaceshooter
Starshooter egy űrhajós játék, ahol az űrhajódat kell irányítanod, és a támadó űrhajókat kell megsemmisítened. A játék magába foglal egy komplex sérülés mechanikát. Minél tovább élsz, annál több pontot kapsz
GravitySim
A GravitySim A nevéből is adódóan, egy gravitációt szimuláló szoftver, sandbox stílusú játékprogram. A szimuláció valós számításokon alapul, a bolygók egymásra ható erejét valóságszerűen szimulálja.
JadeDrop
Egy szórakoztató szelektív szortírozós játék, ahol a gyorsaságodon és ügyességeden múlik minden. Próbáltuk a játék grafikáját minél szebbre elkészíteni, és egy kevésbé komplex játékot készíteni, ami ugyanakkor nagyon élvezhető.
Spaceshooter update v1.1
Csapatunk első rendes játékfrissítése végre elkészült, 1 év után. A Spaceshooter most rengeteg új funkciót és mechanikát mutat be, teljesen újradolgozott kóddal, tutorial-lal, aszteroidákkal, hajó fejlesztési lehetőségekkel, és még rengeteg mással. A tervezett megjelenési dátum 2025 Június 13, ezzel ünnepélyesen zárjuk a 2024/2025-ös tanévet. Szépen lassan összeáll az álom játék a fejemben, de még nagyon sok funkció van tervben.
Spaceshooter 3D?
Igen! Készülni fog a jövőben egy 3D-s változata a spaceshooternek, amely egyszerű mechanikán és grafikán, de izgalmas játékmeneten alapul. Tervben van egy procedurális világgenerálási rendszer integrálása is a játékba, ahogy a sima Spaceshooter-be. E projekt elkészülésére csak a távoli jövőben lehet számítani.
A skyjade csapat létszáma csökken
Sajnos csapatunk az utóbbi időszakban fokozatosan csökkent, 4 fős csapatból sajnos 2 ember kiszállt, ezzel elvesztettük producerünket - aki készítette a JadeDrop zenéjét, és segített a Spaceshooter soundtrackjében -, és grafikus designerünket. Azonban a jövőben nem kizárt hogy besegítenek néhány projektben, de aktívan nem lesznek jelen a csapat munkájában. Én, mint programozó, és osztályfőnököm aki néhány hangtechnikai részletben segít, fogjuk tovább folytatni a projekteket. A fő projektünk továbbra is a Spaceshooter marad, erre fókuszálva leginkább fejlesztjük tovább a játékot.